Vásárlási tudnivalók

1. Rendelés feltételei
A Honlap böngészésére valamint a megrendelni kívánt termék kiválasztására és kosárba helyezésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Felhasználónak. A Honlapon történő vásárlásnak azonban feltétele az érvényes regisztráció. (bővebben ÁSZF 2.1. pont)

2. Megrendelés folyamata
Felhasználónak érvényes rendelés leadásához ki kell választania a megrendelni kívánt termékeket és azt kosarába helyezni (Kosárba gomb megnyomásával), továbbá a szállítási és számlázási adatokat megadni és a rendelés elküldése előtt az összegző felületen ellenőrizni rendelésének helyességét. Ha Felhasználó mindent rendben talált megrendelésével kapcsolatban, akkor a „Rendben” gombra kattintva tudja elküldeni Szolgáltatónak rendelését. (bővebben ÁSZF 2.2. pont)

2.1 SuperShop kártya használata a PrimaNet webáruházban
A PrimaNet online szakáruházban - első webáruházként Magyarországon - 2015. október 7-től lehetséges SuperShop kártya használata a vásárlás során. Érvényes SuperShop kártyával gyűjthet alappontokat, dupla pontokat, tripla pontokat, valamint extra pontokat. Továbbá a megvásárolni kívánt termékeket 'fizetheti' SuperShop pontjai beváltásával (pontbeváltás).

A SuperShop kártyával kapcsolatos részletes információkat az alábbi linken találja - kattintson a szövegre: Így használja SuperShop kártyáját a PrimaNet online szakáruházban

3. Visszaigazolás

Az elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére. E visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának, ekkor érvényes szerződés nem jön létre, ugyanis a Szolgáltató a Felhasználó ajánlatát külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben Felhasználót tájékoztatja a szerződés létrejöttéről, a fizetés módjáról stb. (bővebben ÁSZF 2.3.-2.4. pont)

4. Elállási jog
Felhasználó jogosult - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól alapján - a szerződéstől, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Felhasználó az elállási nyilatkozatát a következő linken keresztül elérhető űrlap kitöltésének és elküldésének segítségével közölheti a Szolgáltatóval. Ha az űrlap kitöltése vagy elküldése során bármilyen rendszerhiba vagy egyéb probléma merülne fel, Felhasználó elállási nyilatkozatát a szolgáltatói adatok között feltüntetett levelezési címre vagy email címre is elküldheti.
Elállási jog gyakorlása esetén Szolgáltató köteles a termék vételárát – hatályos jogszabályoknak megfelelően - haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül a Felhasználó részére visszatéríteni. Szolgáltató a vételárat banki átutalás formájában téríti vissza a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra.

Elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségei a Felhasználót terhelik, ezen kívül a Szolgáltató jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelni Felhasználótól. Az utánvétellel visszaküldött csomagot a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni, az ilyen csomag visszajuttatásának költsége is a Felhasználót terheli!

A termékek visszaküldési címe:
Prímaenergia Zrt.
PrimaNet online szakáruház E-kereskedelmi raktár
3200 Gyöngyös, Kassai út 29.

(GPS koordináták: N 47°46'32.5" E 19°56'32.8" Utcakép: https://goo.gl/maps/CWgnQc1uGBC2)


Nem gyakorolható az elállási jog a következő esetekben, illetve az elállási jog gyakorlására az alábbi korlátozások irányadók:
Ha a Felhasználó egyedi gyártású, az általa meghatározott szempontoknak megfelelő megrendelést ad le, a Felhasználó elállási jogát a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében nem gyakorolhatja. Ebben az esetben ugyanis a Szolgáltató a Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésének, igényeinek megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat. (bővebben ÁSZF. 6. pont)


5. Rendelés lemondása
Ha a Felhasználónak utóbb mégsem felel meg a már megrendelt termék, lehetősége van a megrendelést lemondani, a megrendeléstől számított 1 napon belül a vevoszolgalat@primanet.hu email címre küldött üzenettel. A Felhasználónak az e-mailben a következőket kell feltüntetnie: "A …-sorszámú megrendelésemet lemondom". (bővebben ÁSZF. 2.5. pont)


6. Kiszállítás
A kiszállításra 1-15 munkanapon belül sor kerül (lásd a termékek adatlapján). Szolgáltató a vele szerződéses kapcsolatban álló MPL, G4S és HDT futárszolgálatok igénybevételével juttatja el a terméket a Felhasználóhoz. (bővebben ÁSZF 5. pont)

Szállítás költsége

14.999 Ft-ig:
- PostaPont: 790 Ft
- Futáros kiszállítás: 990 Ft 

15.000 Ft felett:
- PostaPont: 
INGYENES
- Futáros kiszállítás: INGYENES 

7. Fizetés és átvétel
A megrendelt termékek árát fizetheti:
- készpénzben, utánvéttel az áru kiszállításakor
- bankkártyával (további részletek ÁSZF 3. pont)
- MasterPass digitális pénztárcával 

 

8. Tulajdonjog fenntartása
A megrendelés végösszegének teljes kiegyenlítéséig a termék a Prímaenergia Zrt. tulajdonát képezi.


9. Panaszügyintézés
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait Szolgáltató hétköznapokon 8:30-16:30 óra között fogadja az alábbi elérhetőségeken:
Levelezési cím: Prímaenergia Zrt. (PrimaNet online szakáruház), 3200 Gyöngyös, Kassai út 29.  
Telefonszám: +36-1/209-9936
E-mail: vevoszolgalat@primanet.hu (bővebben ÁSZF 9. pont)

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz