Szállítás

PrimaNet online szakáruház

Webáruházunkban a rendelések kiszállítása általában 1-2 munkanapon belül megtörténik - a pontos kiszállítási határidők minden termék esetében feltüntetésre kerülnek a termékadatlapon. A kiszállítási idő függ a termék méretétől, értékétől, illetve attól, hogy a szállítást Magyarország mely területére kérik.

A termékek kiszállítását futárcégek végzik:

- G4S (További információ a Group4Security által végzett kiszállításról)

MPL (További információ a Magyar Posta által végzett kiszállításról)

HDT (További információ a Home Delivery Team által végzett kiszállításról)

 

Szállítási költség:

14.999 Ft-ig:
- PostaPont: 490 Ft
- Futáros kiszállítás: 990 Ft 

15.000 Ft felett:
- PostaPont: INGYENES
- Futáros kiszállítás: INGYENES 

 

Fontos információk szállítással kapcsolatban:

  • A munkanapokon 15:30 óráig leadott rendeléseket a megrendelés napján dolgozzuk fel, míg a 15:30 óra után leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon. 
     
  • A csomag futárszolgálatnak történő átadása időpontjáról e-mailben értesítjük Önt. 
     
  • A csomag kiszállítására a G4S és az MPL esetében az értesítést követő 1-2 munkanapon belül kerül sor, a HDT esetében az értesítést követő 2-4 munkanapon belül kerül sor a rendelésnél megadott címre. Amennyiben az email értesítést követően a szállítási idő bármely okból nem tartható be, a szállító telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot.
     
  • Postafiókcímre nem teljesítünk kiszállítást! Továbbá a futárszolgálatok közül Önnek nincs lehetősége választani.

  • A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. 

  • Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni, és a termékeken vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét, továbbá a termék visszaszállítását. Ha sérülést lát a csomagon, kérjük, ne vegye azt át!

  • Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi. 

  • A futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, továbbá nem jogosult a csomag tartalmára vonatkozó semmilyen minőségi és mennyiségi panasz kezelésére. A futár kizárólag arra jogosult, hogy a csomagot átadja az Ön részére és a csomag – külső - sérülése esetén azt visszaszállítsa a webáruházba. 

  • Azonban, ha Önnek a futár távozása és a csomag felbontása után a csomagban lévő termékkel kapcsolatban bármilyen mennyiségi vagy minőségi problémája adódik, akkor a kollégáink készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.
     
  • Ha a vevő a megvásárolt áru csomagolásán belüli, szállításkor keletkezett mennyiségi vagy minőségi hibáját észleli, köteles azt nyomban az eladónak jelezni. Az áru átvételét követő 2 nap után eladó nem fogad el kifogást.


A kiszállítást három futárszolgálat végzi:

G4S 

A csomag megérkezéséről a G4S értesíti Önt. A csomag megérkezésével kapcsolatban emailen vagy telefonon tud érdeklődni.

A G4S elérhetőségei:
Telefonszám: +3670-445-2939; +361-238-0222
E-mail: futar@hu.g4s.com
Honlap: http://futar.g4s.hu/


MPL

Az MPL a kézbesítés előtti napon, vagy a kézbesítés reggelén SMS értesítést küld. Lehetősége van a csomag nyomonkövetéséhez az alábbi linken:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

A linkre kattintva megnyílik a Magyar Posta oldala. Itt kérem, adja meg csomag számát, amit emailen kapott tőlünk és írja be a ,,Kísérőokirat-szám" mezőbe.

A futárnak a házhozszállításon kívül nem kötelessége a csomagot az Ön által kijelölt helyre elvinni (pl. az emeletre).

Az MPL elérhetőségei: 
Lakossági ügyfeleknek telefonszám: 06-1-767-8282
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu 
Honlap: http://posta.hu/ugyfelszolgalat
Csomag nyomonkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes 

 

HDT

A HDT-nél is lehetősége van a csomag nyomonkövetésére. Ehhez, kérem, kattintson az alábbi linkre:

http://www.homedt.hu/track

A linkre kattintva megnyílik a HDT oldala. Itt kérem, adja meg csomag számát és csomag információs jelszavát, amit emailen vagy SMS-ben kapott és írja be a jobb oldalon található mezőkbe.

A HDT elérhetőségei: 
Telefonszám: 36/20-557-4499
E-mail: info@homedt.hu
Honlap: http://www.homedt.hu/


Futárszolgálat Plusz szolgáltatás

A Futárszolgálat Plusz szállítást azon vásárlóinknak ajánljuk, akik nagy méretű vagy -súlyú terméket rendeltek webáruházunkból, mint pl. hűtő, kandalló, pálinkafőző vagy fűnyíró. A Futárszolgálat Plusz szállítás választásakor partnercégünk két kézbesítője szállítja ki a megrendelt árut az Ön által kijelölt helyiségbe (akár az emeletre is!), így Önnek nem kell felcipelnie a nagy súlyú termékeket. Sőt, a szolgáltatás részeként a futárok elszállítják a csomagoló anyagot és a használt készüléket is!

A Futár Plusz szolgáltatásunk igénybevételekor a HDT futárszolgálat szállítja ki megrendelését!



Kérjük, hogy a csomagok után vagy a vásárlást követő kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálatoknál érdeklődjön a fenti elérhetőségeken.

Köszönjük!


Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz