Szállítás

PrimaNet online szakáruház

Webáruházunkban a rendelések kiszállítása általában 1-2 munkanapon belül megtörténik - a pontos kiszállítási határidők minden termék esetében feltüntetésre kerülnek a termékadatlapon. A kiszállítási idő függ a termék méretétől, értékétől, illetve attól, hogy a szállítást Magyarország mely területére kérik.

A termékek kiszállítását futárcégek végzik:

MPL (További információ a Magyar Posta által végzett kiszállításról)

KOVATRANS (További információ a KOVATRANS álltal végzett kiszállításról) 

 

Szállítási költség:

  • MPL csomagautomata: 1490 Ft
  • Postapont: 1790 Ft
  • Futáros kiszállítás: 1990 Ft
  • Nagyméretű csomag vagy raklapos áru kiszállítása: 40 kg-nál nehezebb, vagy nagy méretű termék esetén: 9.990 Ft


Fontos információk szállítással kapcsolatban:

  • Minden termék szállítási díja szerepel a termékoldalon. Ha a rendelés tartalmaz nagyméretű terméket, a szállítási díj a nagyméretű termék szállítási díja.
  • A szállítási díj számítás nyomon követhető a fizetési folymatban, annak összege szerepel az összesítő oldalon, így ellenőrizhető a rendelés leadása előtt.
  • A munkanapokon 14:00 óráig leadott rendeléseket a megrendelés napján dolgozzuk fel, míg a 14:00 óra után leadott megrendeléseket csak a következő munkanapon. 
  • A Honlapon elérhető termékek szállítási határideje minden termék mellett feltüntetésre kerül. Általánosságban a szállítás határideje 2-15 nap között változik, mely függ a termék méretétől, értékétől, illetve attól, hogy a szállítást Magyarország mely területére kéri Felhasználó. A szállítási határidő a szállítási módtól függ, melyet a kosárban és a fizetési folyamatban az összegzés oldalon, a rendelés leadása előtt látható.

     
  • A csomag futárszolgálatnak történő átadása időpontjáról e-mailben értesítjük Önt. 
     
  • A csomag kiszállítására az értesítést követő 1-5 munkanapon belül kerül sor a rendelésnél megadott címre. Amennyiben az email értesítést követően a szállítási idő bármely okból nem tartható be, a szállító telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot.
     
  • Postafiókcímre nem teljesítünk kiszállítást! Továbbá a futárszolgálatok közül Önnek nincs lehetősége választani.

  • A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. 

  • Ön köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt gondosan megvizsgálni, és a termékeken vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérni jegyzőkönyv felvételét, továbbá a termék visszaszállítását. Ha sérülést lát a csomagon, kérjük, ne vegye azt át!

  • Ha láthatóan sérült a csomagolás és egyértelműen megállapítható, hogy a szállítás során keletkezett a sérülés, a csomag visszaszállítását a Szolgáltató díjtalanul végzi. 

  • A futár nem a Szolgáltató alkalmazottja, tehát a csomag tartalmához nem férhet hozzá, lezárt dobozt, vagy borítékot ad át, továbbá nem jogosult a csomag tartalmára vonatkozó semmilyen minőségi és mennyiségi panasz kezelésére. A futár kizárólag arra jogosult, hogy a csomagot átadja az Ön részére és a csomag – külső - sérülése esetén azt visszaszállítsa a webáruházba. 

  • Azonban, ha Önnek a futár távozása és a csomag felbontása után a csomagban lévő termékkel kapcsolatban bármilyen mennyiségi vagy minőségi problémája adódik, akkor a kollégáink készséggel segítenek, azonban a futár ilyen esetben nem jogosult eljárni.
     
  • A Felhasználó az átvételt követően azonnal köteles a csomagot ellenőrizni. Ha a Felhasználó a megvásárolt áru csomagolásán belüli, szállításkor keletkezett mennyiségi vagy minőségi hibáját észleli, köteles azt nyomban a Szolgáltatónak jelezni.
  • MPL csomagautomata szállítási mód esetén csomagját a listából kiválasztott MPL csomagautomatából veheti át. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az "Utánvét"-et választja fizetési módként, a csomagautomatánál csak bankkártyával tud fizetni, készpénzzel nem!


A kiszállítást három futárszolgálat végzi:


MPL

Az MPL a kézbesítés előtti napon, vagy a kézbesítés reggelén SMS értesítést küld. Lehetősége van a csomag nyomonkövetéséhez az alábbi linken:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

A linkre kattintva megnyílik a Magyar Posta oldala. Itt kérem, adja meg csomag számát, amit emailen kapott tőlünk és írja be a ,,Kísérőokirat-szám" mezőbe.

Az MPL által végzett szállítások nagy részében lehetősége van a futárnál bankkártyával fizetni. A Magyar Posta Zrt. ÁSZF mellékleteként látható az aktuális településlista, ahol van erre lehetőség: 

https://www.posta.hu/static/internet/download/PASZF_KI17_Telepuleslista_Bankkartyat_elfogado_csgkezbesitok.pdf

PostaPont kiszállítás a PrimaNet-en: Szinte bármikor, bárhol átveheti küldeményét! Válassza a PostaPonti kiszállítást és több mint 2550 posta áll rendelkezésére!

A futárnak a házhozszállításon kívül nem kötelessége a csomagot az Ön által kijelölt helyre elvinni (pl. az emeletre).

Az MPL elérhetőségei: 
Lakossági ügyfeleknek telefonszám: 06-1-767-8282
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu 
Honlap: http://posta.hu/ugyfelszolgalat
Csomag nyomonkövetés: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes 

 

KOVATRANS

A futárszolgálat diszpécsere a kiszállítás előtti munkanapon, 16-20 óra között keresni fogja Önt a rendeléskor megadott telefonos elérhetőségen a másnapi kiszállítással kapcsolatban, melynek során fel fognak ajánlani egy 4 órás idősávot is.

A KOVA TRans által végzett szállítások esetén lehetősége van Bankkártyával fizetni. American Express kártyát nem fogadnak el!

A KOVA Trans elérhetőségei:
E-mail: megrendeles@kovatrans.hu
Honlap: http://kovatrans.hu/


Gebrüder Weiss

linkre kattintva megnyílik a Gebrüder Weiss oldala. Itt kérem, adja meg csomag számát és csomag információs jelszavát, amit emailen vagy SMS-ben kapott és írja be a jobb oldalon található mezőkbe.

A Gebrüder Weiss elérhetőségei: 
Telefonszám: 36/24506797

E-mail: hazhozszallitas@gw-world.com
Honlap: https://www.gw-world.com/hu/




Nagyméretű csomag kiszállítása:

A Nagyméretű csomag kisszállítása esetén partnercégünk két kézbesítője szállítja ki a megrendelt árut az Ön által kijelölt helyiségbe (akár az emeletre is!), így Önnek nem kell cipelnie a nagy súlyú termékeket. Sőt, a szolgáltatás részeként a futárok elszállítják a csomagoló anyagot és a használt készüléket is!

Kérjük, hogy a csomagok után vagy a vásárlást követő kiszállítás pontos időpontjáról a futárszolgálatoknál érdeklődjön a fenti elérhetőségeken.

Köszönjük!


Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz